fredag, januari 21, 2011

Pyjamasar

Igår köpte jag några fina pyjamasar åt Tore på rea. Just pyjamasar verkar vi alltid ha brist på. Jag tycker vi köper pyjamasar hela tiden men verkar ändå aldrig har tillräckligt många. Rätt som det är har han vuxit ur några stycken och det är akut pyjamasbrist. Jag har dock försökt förekomma bristen lite grann genom att nu på rean inte bara köpa pyjamasar som passar nu utan även några som är för stora som han kan ha sedan. Jag har ju visserligen börjat sy kläder nu men till Tore använder jag hellst pyjamasar med fötter på och de verkar inte så lätta att sy så att de blir bra så några sådana blir det nog inte sydda på ett tag. Men det är ju roligt att köpa bebiskläder också, särskilt nu när man kan hitta fina saker till lägre pris än vanligt.

Inga kommentarer: