torsdag, oktober 21, 2010

Att se på staden med nya ögon

Numera när jag oftast har en barnvagn med mig när jag är utanför hemmet har jag lagt märke till en massa saker jag inte alls hade sett förut. Jag har t ex lärt mig var det finns hissar i galleriorna (jag hade aldrig sett dem förut fast de var i princip rakt framför näsan). Det är märkligt att man har så selektivt seende. Jag har också börjat utforska vilka caféer som har skötbord på toaletten och gott om plats för barnvagnar. Mitt vanliga favoritcafé Linnehörnan visade sig tyvärr vara rätt så bökigt att ha med Tore till så där blir det nog färre besök framöver, men det finns gott om andra caféer så jag ska nog hitta nya favoriter.

2 kommentarer:

Agneta sa...

Grattis till bäbisen! Hälsningar från Din fd faster Agneta i Oxelösund.

Anna Johansson sa...

Tack så mycket!