onsdag, maj 16, 2007

Tryckeritrassel del 2

Tryckeriet har fortfarande inte lyckats producera ett omslag till min avhandling så det kommer att dröja till nästa vecka innan jag får den fullständiga upplagan. Av de 30 preliminära exemplar jag fick så återstår nu endast två stycken efter att bibliotek, fakultetskansli, opponent och betygsnämnd fått sina exemplar. Ett av dessa vill jag spara själv så då återstår alltså endast ett exemplar som är tillgängligt för granskning. Men jag har i alla fall uppfyllt de formella kraven och numera ligger mitt abstract ute på nätet. Normalt så brukar man inbjuda sina kollegor till festen genom att lägga en inbjudan i avhandlingen som man delar ut i deras postfack. Eftersom det är ytterst oklart när avhandlingarna kommer att finnas så har jag idag delat ut inbjudningslappar i postfacken här i huset för att folk ska kunna få den i någorlunda god tid.

Inga kommentarer: